دفاتر هواپیمایی وپیامک
رضایت مشتری کافی نیست
او را وفادار به خدمات خود کنید تا نقشیک تبلیغات زنده را ایفا کند و شما را به دیگران نیز پیشنهاد دهد ،این موفقیت تنها در سایه مشتری مداری رخ میدهد که یکی از راه های آن از طریق پیامک است . مشتریان آژانس شما علاوه بر رضایت ، شما را به دیگران هم پیشنهاد میدهند ، حالا دیگر تور ها به راحتی پر میشود
1 . هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید .
2 . چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر ، ساعت حرکت و محل حضور وی را یاد آور شوید .
3 . اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید .
4 . در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید .
5 . با ارسال پیامی از اینکه با شما سفر کرده است تشکر کرده و میزان رضایت مندی وی را جویا شوید .
6 . در بازه های زمانی مختلفت و رهای جدید را به همراه تخفیف یک هدر نظر گرفته اید ، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید .
تور 21 روزهچین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی
7 . با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری ان قبلی نشان دهید با آنها حسم شترکی دارید .